zi(le) de nunta:)

Sezonul nuntilor e pe departe de a se fi terminat. In ultimul weekend de vara calendaristica voi avea placerea de a lua parte la un astfel de eveniment. Imi plac foarte mult si de fiecare data particip cu mare drag, mai ales atunci cand mi se si  propune rolul de domnisoara de onoare ( chiar daca cu doar cateva zile inainte si nici macar nu sunt in oras pana vinerea de dinaintea nuntii:D ).

Nu sunt straina de ce presupune acesta. Stiu ca nu e nici usor, dar nici greu. Trebuie sa fii descurcareata si sa stii ca ai ceva atributii incepand cu momentul in care ai acceptat. Pai …sa vedem….lista cu invitati, fiecare unde ar trebui sa stea la masa….hm…inca nu stiu nimic.O sa vad cand ajungem acolo, insa pana acolo mai e. Ar fi de planuit o petrecere a burlacitelor, nu? Pai poate o sa reusesc sa organizez ceva prin telefon , sa strang cateva prietene de-alea viitoarei mirese si sa petrecem ca fetele. Da, nu ar fi greu. O singura problema ….nu prea ii cunosc prietenele. De ce? aaaa ….pai am uitat sa mentionez ca sunt o domnisoara de onoare din partea viitorului mire;)  si deci cunosc toata gasca “miresului”:))) Hmm…tre sa o rezolv eu cumva:). Dar cred ca e posibil ca miresica sa nu vrea petrecere. Oare?? Voi afla curand.

Inca nu am primit toate informatiile daca vor mai fi si alte domnisoare de onoare sau doar eu si un cavaler. Dar , avand in vedere ca va fi o nunta la care vor fi multe persoane cunoscute din partea ginerelui, e posibil sa mai gasesc vreo domnisoara pe acolo cu care sa pun flori in piept atunci cand vine intregul alai:). Asta e momentul cel mai aglomerat la care clar e nevoie de cel putin doua domnisoare. E neplacut sa se stranga lumea la intrare asteptand sa le pun flori in piept ca si cum ar fi la coada in club la bilete sau garderoba. S-a mai intamplat asa. Insa sper sa o sa fie bine in final.

Se presupune ca trebuie sa fiu acolo cand se imbraca mireasa, sa ma asigur ca nu uita ceva, sa o ajut cu ce se poate pe acolo, sa am grija si de rochia ei, daca are trena ( nici asta nu stiu:D ) si sa tin buchetul la biserica. Asta e partea mea favorita:).Ca si cea cu prinsul buchetului, dar o sa zic pas momentului, lasand  alte doritoare de maritis sa faca asta. Am prins cateva buchete de cand cu rolul asta de domnisoara de onoare si nici nu ma grabesc sa fac pasul asta.

Stiu ca e o zi deosebita si unica (sau nu) din viata unei fete si totul trebuie sa iasa great.Mireasa o sa fie destul de stresata si o sa aiba destule emotii, asa ca de asta suntem noi( sau eu) cu rolul de domnisoare/(a) de onoare. Iar eu zic ca ar fi cazul sa ma gandesc si eu cu ce ma imbrac,nu?:))

Ar mai fi de spus cate ceva pe aici, insa las loc si cuvintelor de dupa acest weekend plin. Am incredere ca totul o sa iasa foarte bine. Povestim dupa:)

Zi faina u all:*

 

 

 

 

Leave a comment