RSS Feed

Am crescut…crestem in fiecare zi…si pe zi ce trece ne dam seama ca nu putem tine mereu pasu’ cu timpu’. Dar asta nu inseamna ca nu putem gusta uneori din amintiri:)

Cel mai mult imi place cand pot sa retraiesc  momente din copilarie. Si in weekendul care tocmai a trecut am avut parte de astfel de momente.Am fost acasa, la Breaza, un oras mic de pe Valea Prahovei ( pentru cei care nu stiu:D ). Nu mai fusesem de ceva vreme si mi se facuse dor de casa si de familie. Sa nu mai pun si faptul ca au fost zilele orasului, ocazie cu care orasul a prins viata mai mult ca de obicei.

Multa lume incoace si incolo, trafic ingreunat (ca nu, nu s-a oprit circulatia), agitatie si multe casute de lemn si tarabe de tot felul. Atmosfera de sarbatoare, ce sa mai! 🙂 Deliciul weekendului a fost asigurat de casutele unde gaseai turta dulce, halvita cu stafide sau cu alune, acadele colorate, bulgari de popcorn, porumb fiert si vata pe bat. Nu au lipsit tuciurile cu fasole si ciolan afumat si nici pastrama.  Ce sa mai, delicii culinare pentru fiecare.

Pe langa dulciuri, cei mici s-au bucurat de „cotomedii” de tot felul: masinute busitoare, avioane, lanturi si trenulete.

Acest festival al toamnei mi-a adus aminte de copilarie. Noi ii ziceam balci.  Mereu ma duceam cu parintii si sor’mea. Trebuia sa mananc din fiecare dulce de la balci. Si acum am facut la fel. Mi-am cumparat tot ce imi placea si cand eram mai mica…si la fiecare gust ma lasam purtata in anii copilariei.

aici niste fotografii pentru a va da seama ce insemna „balci” la noi:)

turta dulce…multa turta dulce

Bulgarasi de popcorn

Preparate la gratar pentru pofticiosi

keep on smillin’ 🙂

2 responses »

  1. hai k m-ai facut sa-mi fie dor de orasul natal… 😦

    Răspunde

Lasă un răspuns

