RSS Feed

Am revenit. Ce-i drept, nu ma asteptam sa treaca asa mult timp de la ultima postare in care am promis ca voi pune pozici cu canuta facuta la atelier.

Dar uite ca timpul cam face ce vrea cand are el chef.  Am fost si putin ocupata, ce-i drept. Am facut un pic de ordine in viata ca era musai si m-am mutat intr-un nou apartament, evident- cu chirie,  cu oameni care merita sa imparti tot ce ai. Adica cu sor’mea si prietenu’.  Si toata nebunia asta cere timp.

Revenind la subiectul de interes, atasez mai jos cateva poze :D. Evident ca eu sunt foarte mandra de rezultat si vizitele la atelier  s-au repetat.

SAMSUNG

SAMSUNG

 

SAMSUNG

Si daca nu ati apucat sa ajungeti pana acum la Made by you puteti bifa pentru noul an o vizita:). Nu o sa va para rau.

Enjoy the weekend si go sHOHOHOping!:)

http://www.madebyyou.info.

Made by you – Ceramica pictata de tine

Lasă un răspuns

