RSS Feed

mancare de …firma….

Nu am inca masina cu care sa ma deplasez in fiecare zi la servici, sa imi etalez perechea noua de pantofiori sau geanta de firma si ma deplasez frumusel cu metroul.

Ma bucur de toti oamenii pe care ii intalnesc. Le studiez expresiile. Unii sunt fericiti, altii par tristi si plini de griji de la primele ore ale diminetii. Nici vremea buna si soarele nu ii face sa uite de probleme.

Imi place  sa vad persoane bine imbracate, in culori deschide, de vara, vesele. Dau o stare buna de spirit. Si ce imi mai place foarte tare cand vad fetele care isi pun pachetelul de mancare in pungute de…firma.

Un sandvis, un fruct sau vreun fel de mancare e transportat prin metrou spre locul unde va fi devorat la ora pranzului in pungute de la Guess, ID Sarrieri, Gucci sau mai stiu eu ce.

Oare mancarea are alt gust daca e tinuta in punguta de la lenjeria intima?

Lasă un răspuns

